بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ
| ||
|
10 ویژگی نتورکران برتر: 1. رویا پردازند...... 2. نتورکرهای بزرگ امتحان نمی کنند بلکه انجام می دهند...... 3. آنها تعلیم پذیر هستند...... 4. آنها دارای STEAM هستند...... 5. آنها سازنده هستند......... 6. آنها یابندگان خوبی هستند....... 7. آنها دارای انگیزه هستند....... 8. آنها همواره حاضر هستند....... 9. آنها مصر و صبور هستند........ 10. آنها یک احساس قلبی دارند.....
1. رویا پردازند بزرگترین نتورکرها رویاپردازند !! آنها می دانند چه می خواهند و به خاطر همین ازاینکه رویاپرداز باشند نمی هراسند .... آن چیزی که از زندگی می خواهید چیست؟ بسیاری از مردم می توانند آن چیزی که می خواهند باشند ......... مشکل اینجاست که بیشتر مردم نمی دانند چه می خواهند . زندگی ای که شما درآن روزگار می گذرانید با رویا شروع می شود . پس با رویا خود را مشغول کنید . افراد موفق کسانی هستند که با چشمانی باز رویا پردازی می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت پیوند بزنند . ( نکته : رویاپردازی یک عامل بسیار قوی در MLM است که خیلی از افراد آن را دست کم می گیرند . این کار به آدم نیرو و انگیزۀ دو چندان می دهد . بسیاری از افراد وارد نتورک مارکتینگ میشند ولی نمی دانند در آن به دنبال چه چیزی هستند . هدف خودشون رو نمی دونن پس به اون چه که می خواهند نمی رسند . اما هرگز برای افرادی که قصد معرفی شبکه خود را دارید رویاپردازی نکنید ) 2. نتورکرهای بزرگ امتحان نمی کنند بلکه انجام می دهند افرادی در بازاریابی شبکه ای موفق می شوند که برای موفقیت تعهد می دهند . افرادی که تنها برای امتحان این بیزینس این کار را شروع می کنند ناموفقند . برترین نتورکرهای جهان می دانند که با امتحان کردن چیزی بدست نمی آورند ....... قدرت اصلی تصمیم گیری برای موفقیت است ........ . چیزی قدرتمند تر از فعال بودن در بازاریابی شبکه ای وجود ندارد . .. بعد از اینکه اهداف خود را دسته بندی کردید ..... به دیوارهائی سنگی ضربه خواهید زد .... این یک اگر یا شاید نیست ، این نیروی مثبتی است که شما را وادار به شکستن دیوار خواهد کرد . وقتی شما کار را انجام می دهید تنها امیدی که برای موفقیت خواهید داشت تعهد شما برای به سرانجام رساندن اهدافتان است ..... . 3. آنها تعلیم پذیر هستند "معمای بازاریابی شبکه ای آموختن و انجام یک پروسۀ کپی برداری ساده است " ~DanHollings بازاریاب های شبکه ای بزرگ چرخ را دوباره اختراع نمی کنند ..... آنها به شرکت هائی که در حال حاضر سیستم های خود را با موفقیت توسعه داده اند می نگرند ... سپس آن سیستم ها را می آموزند و آنها را کپی می کنند . .... این واقعاً به همین سادگی است ، باوجود این بسیاری از مردم سعی می کنند این امر را پیچیده کنند . اگر شما دوست ندارید راهنمائی ها را دنبال کنید و با استفاده از سیستم های دیگران احساس راحتی نمی کنید..... بایستی قبل از پیوستن به یک شرکت بازاریابی شبکه ای دوباره فکر کنید .... همچنین اگر بخواهید دوباره چرخ را اختراع کنید احساس خستگی خواهید کرد ، یا اینکه از تلاش برای پیروی از یک سیستم احساس راحتی نخواهید داشت..... در اینصورت موفق نخواهید بود . بازاریاب های شبکه ای برتر تعلیم پذیر هستند ، و تعلیم هم می دهند . 4. آنها دارای STEAM هستند STEAM خلاصه ای از فرشندگانی (Salespeople) است که تعلیم دهنده/آموزگار (Teachers/Trainers) هستند.... آنها باحرارت (Enthusiastic) هستند.... آنها مثبت هستند و طرز فکر (Attitudes) مثبت را اشاعه می دهند .... آنها میل به یادگیری و کسب پول اضافی دارند ..... بسیاری از موفقیت های ما بوسیلۀ طرز تلقی ذهن ما کنترل می شود ... مردم با مثبت اندیشی به مشکلات و چالش های زندگی پاسخ می دهند ، در حالی که با منفی نگری و طرز فکر ضعیف واکنش نشان می دهند. بازایاب های شبکه ای برجسته به جای واکنش نشان دادن پاسخ می دهند! 5. آنها سازنده هستند یک شبکۀ بازاریابی رضایتمند و سودده بایستی در یک زمان توسط یک شخصی در رأس گروه به وجود آمده باشد ....... بازاریاب های شبکه ای برجسته خودشون اهمیت خود سازی از لحاظ روانی ، عاطفی ، و فیزیکی را می دانند پس با سرمشق قرار دادن خودشان می توانند دیگران را برای موفقیت هدایت و رهبری کنند..... چگونه می توانید خود را بسازید؟ بخونید ، به نوارها (مخصوصاً در اتوموبیل و وسائل نقلیه) گوش دهید ، نوارهای ویدئوئی را تماشا کنید ، و در سمینارها شرکت کنید.... من خودم در حال حاضر برای خوندن در مورد بازاریابی شبکه ای بسیار حریص و مشتاق هستم... و به افرادی که در این راه موفق بودند گوش فرا می دهم .... سعی می کنم در کنفرانس ها و جاهائی که موضوع بازاریابی شبکه ای مطرح است شرکت کنم تا روش و شیوۀ خود را انتخاب کنم ....... سپس می توانم یک تیم دوستانه را برای انجام بیزینس بسازم . اگر می خواهید یک بازاریاب شبکه ای موفق شوید این مهمه که یک مددکار اجتماعی نباشید . من و شما نمی خواهیم پل ها را با مردم خراب کنیم ، ما نمی توانیم کمکی به کسی که به هیچ عنوان علاقه ای به فعالیت در این زمینه ندارد کنیم . ما نمی توانیم پشت سر هم آنها را نصیحت کنیم که این حرفه چه جذابیتهائی دارد و چگونه میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات اجتماعی و مالی او باشد . اگر آنها از انجام کاری که به خاطر خودشان است سرباز می زنند ، امّا از من توقع کمک دارند ، فقط دارند از انرژی من سوء استفاده می کنند.... من نمی خواهم خود را بی جهت خسته کنم ... پس اگر شما می خواهید با من کار کنید...... بایستی یک آزمایشی را بگذرانید که من متوجه بشم شما به کارتان متعهد هستید.... من می خواهم شما در لیست ایمیل های من برای در اختیار گرفتن آموزش ها باشید ، آموزش ها را فرا گیرید و در کار خود جدی باشید..... اگر شما در کار خود جدی باشید ، من تمام وقت خود را به شما اختصاص می دهم و کمک می کنم تا به موفقیت های بیشتر برسید .... اما من یک مددکار اجتماعی نیستم .... شما هم همین پروسه را برای تیمتان تکرار خواهید کرد . 6. آنها یابندگان خوبی هستند هیچ شرکت بازاریاب شبکه ای و هیچ بازاریاب شبکه ای ایده آلی وجود ندارد ....... بازاریاب های شبکه ای برجسته می دانند که ایده آلی در کسب و کار وجود ندارد .... آنها چیزهای خوب شرکت و همکاران خود را پیدا می کنند... حتی شرکتی که تلاش می کند همه چیز را به درستی انجام دهد در نهایت برخی توقعات را نمی تواند برآورده کند....... خواه این می تواند طرح و پلن کمپانی باشد ، گسترش محصولات باشد ، برنامه های بازاریابی باشد و یا تکنولوژِی ای که استفاده می کند...... همواره همه چیز درست از آب در نمی آید ........ و مطابق برنامه ها نیست... برخی اوقات بازاریاب های شبکه ای کم مطرح می شوند.... آنها تعهد می دهند و پیروی نمی کنند... برخی یاد می گیرند بهتر از دیگران فعالیت کنند..... برخی فروشندگان بهتری هستند یا بهتر رابطه بر قرار می کنند و یا تعلیم دهندگان خوبی هستند... در تمامی این موقعیت ها بازاریاب های شبکه ای برجسته می دانند که نشان دادن آن چیزی که اشتباه است لزوماً اوضاع را بهتر نمی کند.... 7. آنها دارای انگیزه هستند "بازاریابی شبکه ای بسیار هیجان انگیز و اغوا کننده است وارد آن نشوید" این جمله ای است که از افرادی که به تازگی وارد بازاریابی شبکه ای شده اند می شنوید..... مردم زیادی سالها در حالی که به صرف وقت و تلاش خود برای چیزهای دیگری هستند از پرداختن به بازاریابی شبکه ای برحذر بودند....... سپس متوجه شدند، این یک حرفۀ موفقی است . آنها می گویند که موفقیت شما در بازاریابی شبکه ای بستگی به تعهد عاطفی شما به این حرفه دارد ... 8. آنها همواره حاضر هستند بازاریاب های شبکه ای بزرگ همیشه حاضر و آماده هستند. آنها خوب به نظر می آیند. آنها خوب صحبت می کنند. آنها باحرارت و امیدوار به آینده هستند. حضور آنها همواره مورد تأکید است. آنها در مکالمات و کنفرانس ها هستند. بیشتر از هر چیزی ، آنها وقتی مورد نیاز هستند حاضر و آماده اند. با حضورتان می توانید زندگی هزاران نفر از مردم را تغییر دهید.... 9. آنها مصر و صبور هستند رهبران در این حرفه می دانند که هر کسی برای بار اول یا حتی بار دهم پاسخ مثبت نمی دهد.... موفقیت برگرفته از صبر است... مردم همه جا می خواهند ثروتمند شوند .... آنها به دنبال یک راه آسان برای کسب درآمد هستند امّا به قدری در ثروتمند شدن مشتاق و عجول هستند که در یافتن اینکه چه کاری بایستی کنند تا ثروتمند شوند شکست می خورند ..... اگر آن راه را پیدا کنند .... خیلی دیر است....... هیچ راه سریعی برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای وجود ندارد ..... این یک فرصت برای به آسانی ثروتمند شدن است.. امّا اگر کار کنید و وقت برای آن بگذارید ، موفق خواهید شد.... 10. آنها یک احساس قلبی دارند رهبران قلبهایشان در این بیزینس است.. آنها کارشان را انجام می دهند و به گذشته نگاه نمی کنند. قلب های آنها برای زیرگروهی هایشان است و به موفقیت آنها بیشتر از خودشان توجه می کنند........ دل و روح آنها در بهترین علائقشان خلاصه می شود . قلب های آنها برای موفقیت در قبول آن ، خواستن موفقیت ، جذب آن و بدست آوردن آن است.... بدون حضور قلب شما در بازاریابی شبکه ای به هیچ جا نخواهید رسید . شما برای کمک به دیگران وارد بازاریابی شبکه ای خواهید شد . افراد در حین صحبت با شما پی به افکار و عقاید شما می برند اگر قصد شما کمک به آنها نباشد یعنی با موفقیت فاصله گرفته اید. افکار ، احساسات و کلمات بازاریاب های شبکه ای برتر نشان دهندۀ شخصیت آنها و هدف آنها در بازاریابی شبکه ای است.
[ 20 / 9 / 1391برچسب:10 ویژگی نتورکران برتر, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
|
|
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ] |